Arhivă blog

joi, 11 februarie 2016

Geniile si Iluminarea

https://www.facebook.com/cristian.antonescu/videos/10201439907197790/
Partea 1
Geniile si Iluminarea. Biblioteca Akasha. Informatia Akasha.
Aceste patru parti de filmulete pe carea le-am incarcat pe FB, alcatuiesc un episod din „Ancient Aliens”
Sau... De unde vine informatia? Cum se intampla? De se intampla?
De aceea va recomandam sa parcurgeti (sa vedeti si sa revedeti) macar cele patru-cinci serii de documentare despre care scriam in nota "Recomandari Filme Documentare", dar si in comentariile ei.https://www.facebook.com/notes/785938998089905/
De ce? Pentru ca unora ne este dat sa avem experiente complet ilogice. Pentru ca viata, pe unii ne obliga sa avem un traseu diferit fata de tiparele societatii.
Intamplator sau nu doar cativa daruim inapoi substanta. Informatie, creativitate. Sub forma de esente. De ce si cum se intampla asta? Care e rostul? Habar n-am. Care e viitorul? De asemenea habar n-am. Conteaza?
Habar n-am, desi dintr-un anumit punct de vedere nu are nicio importanta si chiar nu conteaza.
Sensul vietii? Exista vreunul? Cui ii foloseste? Pentru cat timp? Ce se intampla daca intelegi ca viata nu are nicio semnificatie, in afara celei pe care ne tot straduim noi sa i-o dam? In baza unei iluzii.
Cand intelegi iluzia, infloresti, asa cum o descram atat in nota "AM INTELES" , cat si in comentariile ei: https://www.facebook.com/notes/cristian-n-antonescu/am-inteles/560255807324893
Te deschizi precum o floare de lotus. Precum o orhidee. Stiai ca orhideele sunt printre cele mai batrane plante de pe Pamant? Hmmm...
Ce este iluminarea? Revin cu o nota despre acest subiect. emoticon heart

Cristian N. Antonescu


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu