Arhivă blog

joi, 26 ianuarie 2017

OZN-urile survoleaza Romania


Un comentariu:

  1. Toata stima, frumoasa si interesanta emisiune. Pe mine, de mic copil m-au atras povestile si chiar, mai mare fiind, am continuat sa le citesc, simteam ca ceva sambure de adevar se afla intr-o poveste;invizibilitatea , teleportarea, viteza gandului, transformarea in altceva , taramul celalalt ,etc. Apoi pilot fiind si zburand cu elicopterul in nenumarate si complexe misiuni , prin munti si pe coclauri , ziua si noapte , am trait multe intamplari bizare, despre unele am scris, in cerc restrans, pentru prieteni. despre unele am fost interpelat de servicii ,prin anii 1992-1993-zborul de noapte deasupra Padurii Baciu, misiunea de pe Platoul Bucegi cu o echipa de israelieni, vanatoarea din zona Covasna cu o echipa de nemti adusa de Ion Tiriac si altele. Multe le-am trait pe pielea mea , mai ales cu "ceata galbena " cea care m-a urmarit si m-a ocrotit toata viata , inclusiv la accidentul de la Magurele cu d-l col Viorel Arniceru, care a fost si martor...Cu stima Lt-C-dor (R) pilot elicopter, Urziceni/ialomita tel 0764416274

    RăspundețiȘtergere