Arhivă blog

miercuri, 7 februarie 2018

DIALOG CU STĂPÂNUL LUMII


ARTICOL PRELUAT INTEGRAL DE LA 

DEPOPULAREA PLANETARĂ - trăim ultimile clipe ale purității umane
Trăim ultimile clipe ale purității umane, tot ce este pur și divin în noi este atacat și pervertit. Trăim vremuri în care tot este îndreptat împotriva ființei umane, în care frumosul, compasiunea, umanitatea, iubirea sunt subtil deturnate, sunt mutilate și pervertite, într-o dorință satanică de a distruge complet pe cel mai frumos fiu al Creatorului, OMUL.
Umanitatea e condusă de o elită teroristă, e oare atât de greu de observat asta ?
Dialog imaginar între STĂPÂNUL LUMII și un supus slujbaș.
- MARE STĂPÂN, al omenirii, cel de nimeni văzut, dar de toți ascultat, avem o mare problemă.
- Spune, te ascult !
- La gurile Dunării trăiește un popor afurisit, avem mari probleme cu ei, sunt prea rezistenți. Sunt un popor vechi de când lumea, origini sănătoase, sunt oameni inteligenți,, puternici, trăiți în aer curat și cu apă curată, au o imunitate de fier, cu ei nu merge precum la ceilalți. Am urmat planul întocmai, Îi conduc ai noștrii, le-am distrus țara, industria, i-am făcut sclavi în țara lor, i-am dezbinat, i-am promovat pe cei mai nedemni dintre ei, i-am umilit, i-am făcut să plece în toată lumea, dar cu toate astea rezistă.
I-ați ”reeducat” ?
- Da STĂPÂNE, tot sistemul de educație e praf,, le-am alterat cunoașterea, toate ”învățăturile” sunt aranjate, i-am umplut de proști cu diplome, a funcționat din plin.
- Le-ați otrăvit hrana ?
- Le-am otrăvit STĂPÂNE, de la chimizare agricolă cu cele mai tari otrăvuri, la ”E”-uri alimentare în toată hrana procesată, se supun întocmai la ”Codex Alimentarius”
- Le-ați otrăvit apa, le-ați distrus toate izvoarele de apă naturală, de apă vie?
- Le-am otrăvit STĂPÂNE, le-am disatrus toate izvoarele naturale, doar apă îmbuteliată sub controlul nostru, devitalizată și ”îmbogâțită” cu ce trebuie, clor, fluor, metale grele, tot. Am reușit să băgâm în apa lor freatică cele mai toxice și radioactive substanțe, prin fracturare hidraulică STĂPÂNE, a mers la fix, chipurile prospectam ha, ha, ha.
- Le-ați otrăvit aerul, le-ați distrus pădurile ?
- Le-am ras toate pădurile și încă o mai facem, iar chemtrails la greu STĂPÂNE, tot cerul e plin de aburul otrăvitor.
- Să nu mai fie nimic natural nealterat, nepângărit, neotrăvit sau nemodificat genetic.
- Le-am distrus toate semințele naturale, acum toată agricultura lor și tot ce plantează în grădină e de ”la noi”, modificate genetic. Zootehnie nu prea mai au, iar ce mai e, e cu soiuri de ”la noi”, iar restul primesc direct de afară.
- Ce rată aveți ?
- Slab stăpâne, sub 25% reducerea populației, dar perspective sunt, au deja cea mai mare rată a cancerelor.
- Puțin, foarte puțin !
- Știu STĂPÂNE, de asta suntem îngrijorați, ăștia sunt prea rezistenți, mânâncă otravă și nu crapă, nu știu ce organisme au, dar prea puțin din ortăvurile noastre ajung în sângele lor.
- Asta e, băgați-le otrava direct în sânge !
- Direct, dar cum STĂPÂNE ?
- Prin vaccinuri idiotule, dar ai grijă să fie toți vaccinați ! Băgați mai întâi frica-n ei, epidemii, cazuri emoționante intens mediatizate, știți voi.
- Ești un geniu STĂPÂNE, așa vom face, avem pe-ai noștri sau corupți de-ai lor peste tot, o să pregătim o lege a vaccinării obligatorii, o să-i otrăvim pe toți, le alterăm iremediabil ADN-ul, să nu mai fie nici urmă de această rasă. O să reușim STĂPÂNE, în sfârșit o să avem un teritoriu liber la gurile Dunării.
- Da ce facem cu corupții lor, ca să nu vorbească după ?
- Scăpați și de ei, după, da la cât i-am dresat, cred că o să ceară singuri să se vaccineze, ca marea majoritate a populației HA, HA, HA ! Dacă nu, știți voi, după ce ne-am folosit de ei ... Și când mă gândesc ce infantili sunt, ăștia chiar se cred făcând parte din elită, chiar cred că au locurile rezervate, ce idioți.
26 mai 2017 Postare Facebook : https://www.facebook.com/photo.php?...
Vedeți și :
Interviu David Icke iulie 2009.
"Vor să aibă acces la corpul vostru pentru al destabiliza, mental , emoțional şi fizic. ";

Ce vor autoritățile să ne bage obligat direct în sânge.

EXTERMINAREA Romanilor - STERILIZAREA FETITELOR si FEMEILOR :

Ce vor autoritățile să ne bage obligat direct în sânge.

SFÂRŞITUL RASEI UMANE - DISTRUGEREA GENOMULUI UMAN PRIN VACCINARE.

Ultimile clipe ale ființei umane

Sterilizarea prin vaccinare
Controlul demografic prin vaccinare și chiar mai mult de atât.

Exterminarea poporului român.

Umanitatea este ostaticul elitei malefice.

Depopularea planetara

N.W.O. - Populaţia lumii trebuie REDUSĂ cu 50%.

Distruși prin liberul nostru arbitru.

STĂPÂNII LUMII

Fostul director executiv la Banca Mondială spune: "creaturi neumane conduc lumea"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu