Arhivă blog

duminică, 4 decembrie 2022

Ei sunt deja aici! Extratereștrii Anunnaki în Biblie. | Iisus vs. Yahweh - Paul Wallis

Dacă poveștile Elohim din Biblie nu sunt povești cu Dumnezeu, ci înregistrări ale contactului strămoșilor noștri cu Anunnaki. O rasă de ființe extraterestre care nu sunt din această lume. 🔵Cine și ce controlează cu adevărat această lume? Revelațiile Istoriei Box-set de documentare vezi aici 👉https://youtu.be/wIerrc6DFP8 Traducere 0:00 Al cincilea tip Introducere   0:07 Trailer)susțin în escape from eden and the scars of eden (evadarea din eden și cicatricile edenului) că poveștile elohimilor din   0:13 biblie nu sunt deloc povești despre dumnezeu ci sunt povești despre o entitate de un cu totul alt fel   0:20 și o pluralitate de entități elohim înseamnă cei puternici cei puternici și există povești despre   0:28 tot felul de ființe puternice în scripturile ebraice. Acum, asta este ceea ce credeau   0:35 Părinții Bisericii, cum ar fi Origen, Iustin, martirul Clement din Alexandria și ereticii.   0:42 marțian, toți credeau că poveștile cu elohim nu erau despre Dumnezeu, ci despre altceva, așa că ai povești despre extratereștrii, cred, ai povești cu extratereștrii.   0:53 vizitatori extratereștri care arată și par umani, dar au tehnologie avansată, ai povești despre entități care...   1:01 care sună ca niște dragoni și toate acestea sunt traduse ca povești cu Dumnezeu și apoi numele sfânt yahweh, numele sfânt.   1:09 numele lui Dumnezeu și tradiția evreiască a fost lipită peste toate aceste povești pentru a face să pară că este   1:15 o poveste fără cusur a lui Yahweh de la început, dar aceste povești nu sunt povești ale lui Yahweh, așa că această   1:22 ridică întrebarea: cum a citit Isus poveștile lui Elohim, cum a citit Isus poveștile lui Yahweh?   1:28 a crezut el că yahweh este Dumnezeu? cuvântul Dumnezeu a fost deturnat de religii, așa că eu spun...   1:35 cuvântul și imediat te gândești la religie și la reguli și la cine intră și cine iese, la rai și iad, la păcat versus ascultare, la închinare versus idolatrie și la toate aceste binomuri și exclusivități.   1:47 traduceți elohim ca fiind cei puternici traduceți ruach este meșteșugul nu spirit traduceți gehenna ca fiind   1:58 gehenna sau groapa de gunoi în loc de iad folosiți sensul grecesc al cuvântului pe care îl traducem prin pocăință   2:05 care sună ca un avertisment teribil și traduceți cuvântul metanoia care înseamnă dincolo de minte.   2:12 treci dincolo de minte spune Isus treci dincolo de minte spune apostolul Pavel treci dincolo de gândirea ta   2:20 pentru că împărăția este tărâmul cerului, al spațiului, al cosmosului.   2:28 el spune să treci dincolo de minte transformă-ți gândirea treci dincolo de gândirea ta pentru că   2:34 uimitoarea putere a tărâmului sursei uimitoarea putere a cosmosului vă este disponibilă.   2:46 Acum, aceasta este o invitație la explorarea posibilităților deschise tuturor. 2:57 consultați site-ul nostru oficial la 5thkind.tv (începutul videoclipului Se aude muzică SF) Space... 3:14 ultima frontieră 3:24 întrebarea despre ce este spațiul și de unde provine este una care a uimit mințile oamenilor din timpuri imemoriale. 3:38 vastitatea cosmosului și vastitatea conceptelor referitoare la originile și evoluția cosmosului sunt de așa natură încât limbajul lui dumnezeu nu poate fi înțeles.   3:50 a fost adesea căutat de-a lungul timpului pentru a-l descrie. 3:58 dar limbajul lui Dumnezeu este un ajutor sau un obstacol? 4:06 în ultimele decenii, limbajul lui Dumnezeu a făcut o revenire surprinzătoare în lumea cosmologiei   4:13 și a fizicii, Stephen Hawking, în cartea sa "O scurtă istorie a timpului", urmărește căutarea lui Dumnezeu.   4:20 o teorie unificată susținând că dacă o vom atinge atunci vom vedea în mintea lui Dumnezeu 4:30 cosmologul Leon Lederman merge chiar mai departe în cartea sa din 1993 intitulată "Particula lui Dumnezeu". 4:40 în 1994, Frank Tipler, un expert în relativitatea generală, a publicat o carte intitulată   4:47 fizica nemuririi cosmologia modernă dumnezeu și învierea morților în care el a scris: "The physics of immortality modern cosmology god and the resurrection of the dead".   4:55 pretindea că a găsit o teorie pur științifică de la omniprezentul omniscient omnipotent care evoluează   5:03 dumnezeu personal, dar ce caută numele și limba lui dumnezeu pe lângă fizică sau cosmologie?   5:14 ne ajută sau ne împiedică să înțelegem cum stau lucrurile? 5:23 în 1992, astronomul George Smoot a descoperit ondulații în radiația cosmică de fond cu microunde.   5:32 unde care sunt ecouri ale Big Bang-ului, într-una din primele sale declarații în fața presei, Smoot a spus că a fost ca și cum ar fi văzut fața lui Dumnezeu. 5:46 Desigur, limbajul lui Dumnezeu a fost mult timp asociat cu începutul tuturor lucrurilor.   5:54 Acest limbaj ne distrage atenția. 6:00 sau inevitabil, obișnuiam să vorbim despre vidul rece și întunecat al spațiului, iar acum descoperim că nu este așa.   6:08 întunecat, este plin de lumină, este plin de energie, are masă, iar noi găsim acest lucru uluitor de înțeles.   6:16 că țesătura spațiului înseamnă de fapt ceva material.   6:25 principiul organizatoric principal și că cosmosul a fost mereu acolo și că va fi mereu acolo.   6:32 vine Einstein și, cu succesiunea sa elegantă de ecuații, ne arată că timpul nu a avut un început.   6:42 spațiul a avut un început, același început ca și energia, același început.   6:48 și că principiul organizatoric principal nu este timpul, ci lumina și proprietățile luminii.   6:56 Acum, acest lucru este uluitor, pentru că acum trebuie să ne gândim că timpul a avut un început, deci...   7:03 ce a fost înainte de timp, ce a fost în afara spațiului, înainte de a exista energie, care a fost forța care a determinat acest lucru?   7:13 a pus totul în mișcare și este atât de halucinant încât oamenii de știință de astăzi încep să caute   7:20 mai degrabă un limbaj asemănător cu cel al lui Dumnezeu și în timp ce fizicienii caută o teorie unificată sau o teorie a   7:28 totul, cuvântul "Dumnezeu" începe să apară în scrierile lor.   7:36 credința în Dumnezeu devin brusc foarte entuziasmați și spun: "Ah, uite, acum Einstein l-a pus pe Dumnezeu înapoi".   7:42 în ecuație și acum trebuie să vorbești despre Dumnezeu, nu-i așa? Ei bine, da și nu.   7:50 ceea ce vrea să spună un fizician când caută cuvântul "Dumnezeu" nu este neapărat același lucru cu ceea ce vrea să spună un fizician.   7:56 un profesor de religie ar putea să înțeleagă prin a ajunge la cuvântul Dumnezeu și motivul pentru care mulți oameni de știință   8:02 fie că se uită la fizica cuantică, la studiul celor foarte mici, sau la cosmologi, la studiul cosmologilor.   8:09 foarte mare, sunt puțin reticenți în a folosi cuvântul "Dumnezeu" din cauza tuturor   8:16 asociații culturale care se suprapun peste acest cuvânt, atunci când folosim cuvântul Dumnezeu, este cu siguranță un cuvânt   8:22 cuvânt suficient de mare pentru a ne permite să ne gândim înainte de timp sau în afara spațiului sau înainte de energie.   8:31 dar este un cuvânt care implică o personalitate sau o personalitate, iar un fizician nu are neapărat o personalitate.   8:39 vrea să meargă acolo și da, poate fi un punct în care gândirea religioasă și cea științifică   8:46 trebuie să danseze un pic și să se intersecteze într-un anumit fel, dar există un motiv pentru care îmi place să   8:54 folosesc cuvântul "sursă" sau de ce altora le place să vorbească în termeni de inteligență divină, dar se abțin un pic.   9:02 puțin de la a folosi cuvântul Dumnezeu, cuvântul Dumnezeu implică o personalitate, cred că pentru majoritatea ascultătorilor.   9:12 și dacă folosești acest cuvânt, dintr-o dată, toate cunoștințele tale din mediul religios sau chiar din mediul de viață...   9:18 societăți seculare care au rădăcini într-un mediu religios, tot felul de asocieri devin brusc...   9:24 care pot fi sau nu de ajutor în studiile noastre despre fenomenele cuantice.   9:31 conștiința are un impact asupra modului în care fenomenele materiale se modelează pe ele însele, că poți avea   9:40 ceva care se întâmplă și care se va comporta într-un anumit fel în timp ce este observat de o cameră, dar imediat ce   9:46 de îndată ce un ochi conștient îl observă prin intermediul camerei, fenomenul material   9:52 se schimbă și astfel cercetarea cuantică indică posibilitatea ca conștiința   9:59 să fie un principiu organizatoric primar și că atunci când vom ajunge la o teorie a tuturor lucrurilor am putea avea nevoie   10:07 pentru a lua în considerare conștiința în această ecuație acum două mii și jumătate de ani, Platon a spus   10:13 chiar mai departe, susținând că universul material trebuie să fi fost precedat de conștiință.   10:22 și el face asta aplicând logica la lucrurile pe care le observă și pas cu pas   10:28 el îl conduce pe cititor prin acest proces în cărțile sale Fido, Timmas și Kritius.   10:33 și este o idee absolut uluitoare că conștiința sau inteligența ar putea precede   10:41 universul material, dar asta este ceea ce argumentează el și astfel, în mintea lui există acest pivot   10:48 în care trecem de la conștiință la materialitate și astfel el credea din nou că a existat un punct de trecere de la conștiință la materialitate.   10:55 punctul zero al acestei materialități, care este într-adevăr cât se poate de aproape de Platon de a defini ceea ce el a spus.   11:01 și este foarte aproape de modul în care apostolul Pavel al creștinismului l-a definit pe Dumnezeu.   11:13 Acum, într-o zi, el se va afla în fața unui public nereligios, așa că nu poate apela la ideile evreilor sau ale creștinilor, ci trebuie să definească.   11:22 Dumnezeu de la zero și așa spune el adresându-se mulțimii din Atena a spus că prin Dumnezeu înțeleg   11:30 sursa cosmosului și a tot ceea ce este în el, în care noi toți trăim, ne mișcăm și avem ființa noastră.   11:43 este atât de cuprinzător, este o viziune care spune   11:49 Conștiința noastră provine din conștiința sursei, este logic, inteligența noastră provine din   11:56 inteligența sursei, ființa noastră este o participare la ființa sursei.   12:04 deci este de necontestat dacă o vezi în acești termeni, dar apoi spune că Dumnezeu este ceea ce noi toți suntem.   12:12 trăim și ne mișcăm și ne avem ființa noastră acolo, el spune că nu există separare, nu am putea fi.   12:18 mai intim conectați unii cu alții și cu sursa, ceea ce este interesant pentru că religia   12:24 deseori face comerț cu anxietate de separare, adesea vine cu un mesaj de separare de Dumnezeu.   12:31 trebuie să te întorci în prezența Lui și noi, liderii religioși, îți vom spune cum.   12:36 Ei bine, în viziunea lui Pavel nu este nevoie de asta, tu trăiești, te miști și ești în sursa ta. 12:45 și astfel, îndepărtarea acestei anxietăți cred că este incredibil de puternică, iar în acest discurs, el își bate joc de ideea de religie sacrificială, de ideea că sursa ar avea nevoie de noi pentru a o aproviziona.   12:56 tot ce spune el este o glumă, așa că este o afirmație profundă, captivantă și atotcuprinzătoare, mi se pare foarte convingător.   13:06 o viziune inspirată și îmi place limbajul pe care îl folosește, mi se pare ușor să port conversații dacă sunt   13:12 vorbesc despre sursă sau dacă vorbesc despre conștiință sau inteligență, avem probleme.   13:18 când folosim cuvântul Dumnezeu din cauza acestor straturi culturale și a ceea ce înseamnă pentru noi acum, ați putea spune.   13:24 Oh, e păcat că acea parte a învățăturii lui Pavel a cam dispărut, iar creștinismul pare să   13:29 să fi mers cu această viziune foarte antropomorfă a lui Dumnezeu, dar nu s-a pierdut complet.   13:35 și, de fapt, poți arăta spre un teolog ca Paul Tillich, care a scris în secolul 20.   13:42 care a susținut că este foarte înșelător să vorbim despre Dumnezeu ca despre o persoană sau o personalitate.   13:47 și că ar fi mai bine să ne gândim la Dumnezeu ca la fundamentul tuturor ființelor și că, astfel, el atinge   13:54 pentru un limbaj similar cu cel al lui Paul, acela în care noi toți trăim, ne mișcăm și avem ființa noastră.   14:01 lucrările lui Plato oferă un rezumat uimitor al lumii gândirii în care Isus și apostolii săi au intrat.   14:08 au pășit în timp ce își începeau învățătura lor Ei bine, Evanghelia lui Ioan sugerează că Isus   14:14 și cei care au scris pentru el ar fi putut avea o viziune despre Dumnezeu destul de asemănătoare cu cea descrisă de Platon.   14:22 Deci, Platon are această idee că la început a fost conștiința. 14:29 și apoi conștiința s-a fracturat pentru a forma universul material. 14:35 și conștiința noastră provine de la sursa conștiința se individualizează, avem această experiență individuală de entități conștiente separate pe această planetă.   14:47 și suntem aici pentru a învăța ceva și apoi, după această viață, trecem la o relație mai cosmică.   14:54 și, probabil, ne folosim de ceea ce am învățat pe parcurs, așa că asta e versiunea lui Platon a eroului.   15:00 în care se află cosmosul și fiecare dintre noi se află în propria călătorie a eroului, ca parte a acelei   15:08 Evanghelia lui Ioan prezintă acest lucru pentru Isus, spune că la început era cuvântul și cuvântul era la început și cuvântul.   15:15 era cu Dumnezeu și Cuvântul era Dumnezeu și Cuvântul era Dumnezeu el era cu Dumnezeu la început apoi Cuvântul s-a făcut trup s-a făcut   15:21 om s-a făcut material și a locuit printre noi și am văzut slava Lui ca pe un om plin de har și de adevăr   15:28 și apoi, spre sfârșitul Evangheliei lui Ioan, Isus vorbește cu sursa, adresându-se sursei cu numele de Tată și spunând: Tată, acum sunt pe cale să mă întorc la tine, înapoi la gloria de care ne-am bucurat înainte de   15:39 întemeierea lumii și astfel există această călătorie a eroului trasată în viața lui Isus ca o cale de a se întoarce la ea.   15:47 de a ne permite să ne înțelegem propria noastră călătorie, așa că în acest fel cred că Evanghelia lui Ioan reafirmă   15:54 viziunea lui Platon că la început a fost un câmp unificat de conștiință și inteligență și...   16:03 care apoi, într-o oarecare măsură, ne perfecționează înțelegerea a ceea ce scriitorii lui Iisus aveau în minte ca fiind   16:12 o înțelegere a lui dumnezeu acum eu susțin că în fuga din Eden și cicatricile din Eden că Elohim-ul   16:20 poveștile biblice nu sunt deloc povești despre Dumnezeu, ci sunt povești despre o cu totul altă persoană.   16:27 Elohim înseamnă cei puternici, cei puternici și acolo sunt cei puternici.   16:35 sunt povești despre tot felul de ființe puternice în scripturile ebraice.   16:41 a fost crezut de părinții bisericii ca Origen Iustin Martirul, Clement din Alexandria și ereticii.   16:50 marțian, toți credeau că poveștile despre Elohim nu erau despre Dumnezeu, ci despre altceva, așa că ai povești despre extratereștrii, cred, ai povești despre extratereștri.   17:01 vizitatori extratereștri care arată și par umani, dar au tehnologie avansată, ai povești despre entități care...   17:09 care sună ca niște dragoni și toate acestea sunt traduse ca povești cu Dumnezeu și apoi numele sfânt yahweh.   17:16 numele sfânt al lui Dumnezeu și tradiția evreiască a fost lipită peste toate aceste povești pentru a face   17:22 să pară o poveste fără cusur a lui Yahweh de la bun început, dar aceste povești nu sunt povești ale lui Yahweh.   17:29 și astfel se ridică întrebarea cum a citit Iisus poveștile lui Elohim, cum a citit Iisus poveștile lui Elohim?   17:35 poveștile lui yahweh a crezut că yahweh este Dumnezeu a crezut că elohim sunt Dumnezeu? 17:44 am putea spune cu siguranță că Isus nu a citit canonul ebraic într-un mod fundamentalist.   17:50 el și apostolii săi nu au ajuns aproape niciodată la o lectură simplă a acestor texte.   17:58 ei au mers întotdeauna spre interpretări mistice și ezoterice, niciodată spre o interpretare simplă.   18:05 dacă vă uitați prin evanghelii, numărați de câte ori Iisus spune   18:11 în trecut ați auzit asta, dar eu spun că atunci când spune în trecut se referă la Scripturile ebraice.   18:18 sau va spune: Moise a spus asta, eu spun asta, Moise v-a permis asta, eu spun asta.   18:25 și astfel știi imediat că el nu susține învățăturile și legile mozaice, nici pe departe.   18:33 el le repudiază, Moise a spus asta, dar eu spun asta, iar apoi va spune ceva diferit.   18:40 Deci, în ceea ce privește acest strat de redactare care a fost făcut pe aceste texte antice și știm că au existat   18:46 o serie de redactări în care se adaugă lucrări la textul anterior, apoi se armonizează.   18:52 se adaugă mai mult, apoi este armonizat și a existat un moment când a fost produs pentateuhul.   18:58 și armonizat pentru a autentifica legea mozaică Isus nu susține această editare.   19:07 un moment în care sunt adăugate mai multe scripturi și este armonizat pentru a aproba monarhia, preoția.   19:17 și legea iudaică Isus nu afirmă asta, el respinge această ediție.   19:27 pentru apostolii din biserica primară că Isus a respins legea mozaică și legea iudaică.   19:35 că atunci când au ajuns la Fapte 15 au ajuns la decizia de a spune că legile vechiului legământ   19:44 legile din scripturile ebraice nu mai sunt obligatorii nu mai sunt relevante   19:51 pentru creștinismul internațional care merge mai departe nu mai suntem legați de acele învățături   19:56 ei au ajuns la această concluzie pentru că în cele din urmă a fost clar că Isus s-a distanțat.   20:02 din acele scrieri le-a repudiat acum a spus alte lucruri care nu au făcut ca   20:09 imediat evident pentru că el a arătat spre acele scrieri și a spus că acestea sunt   20:15 Scripturi care mărturisesc despre mine și astfel biserica primară a simțit că nu putea pur și simplu să se lepede de ele.   20:22 Scripturile ebraice, dacă ele sunt cele care au mărturisit despre Isus, dar atunci cum să te descurci?   20:27 cum le interpretezi și acești părinți ai bisericii timpurii au spus: "Uitați-vă cum Isus și apostolii le-au tratat, au căutat în ele înțelesuri profetice, înțelesuri ezoterice".   20:36 nu pentru a învăța povestea simplă și nu pentru a spune că elohim erau dumnezei.   20:46 ce credea Isus despre povestea elohimilor   20:52 există un moment când spune că toți cei care au venit înainte au fost hoți și tâlhari hoțul hoțul   20:59 vine doar să fure, să ucidă și să distrugă și acesta este un rezumat destul de bun al ceea ce spune elohim.   21:05 au făcut atunci când au venit să colonizeze planeta noastră și să guverneze peste strămoșii noștri, iar Iisus   21:12 se pune în contrast cu oamenii care au tratat omenirea în acest fel. 21:19 înseamnă că Isus se vede pe sine însuși ca o expresie a lui Yahweh?   21:30 s-a considerat Isus pe sine însuși ca o expresie a lui Yahweh, ca o contraparte a lui Yahweh? 21:38 credea el că yahweh este dumnezeu? Ei bine, iată un moment intrigant în care Isus încurajează oamenii.   21:46 să se angajeze cu sursa, să se adreseze sursei tatălui și să se aștepte ca sursa să le ofere.   21:53 cu lucruri și astfel există un moment în evanghelia lui Luca și Matei când spune care dintre voi, tați...   22:01 dacă copilul vostru v-ar cere de mâncare i-ar da un șarpe dacă copiii voștri v-ar cere pâine i-ar da   22:11 le dați șerpi acum dacă voi care sunteți răi știți să dați daruri bune copiilor voștri.   22:18 cu atât mai mult Tatăl vostru cel din ceruri va da daruri bune celor ce cer și cele   22:23 altă evanghelie spune cu cât mai mult Tatăl vostru cel din ceruri va da duhul sfânt celor care cer așa că el spune mergeți la sursă și așteptați lucruri bune sursa nu este ca un tată rău   22:36 care ar da șerpi copiilor flămânzi și care cer mâncare, despre ce vorbește?   22:42 De ce naiba ar veni cu această imagine? Ei bine, răspunsul este că această imagine provine din...   22:49 din scripturile ebraice, există un moment în care poporul lui Israel moare de foame în deșert. 22:59 și vin la Moise și îi spun: "Te rog, poți să-l faci pe Yahweh să ne dea ceva?   23:04 cu ceva de mâncare și în loc să le dea mâncare el trimite șerpi șerpi de foc șerpi de foc   23:12 să intre și să-i atace pe oameni   23:19 este o poveste oribilă oamenii mor de foame, copiii lor mor de foame, ei au cerut mâncare.   23:24 și Yahweh spune că nu veți primi hrană, veți primi șerpi, veți primi șerpi, veți primi dragoni și apoi veți învăța să mă venerați și Isus spune: "Ce tată, dacă un copil îi cere ceva?".   23:36 de mâncare îi va da un șarpe, ceea ce pentru mine sugerează că se distanțează puternic de   23:45 viziunea lui Yahweh, viziunea sau înțelegerea lui Dumnezeu. Isus credea în Dumnezeu și avea o viziune.   23:52 relație intimă cu Dumnezeu, iar Evanghelia spune că a vorbit cu Dumnezeu ca și cum Dumnezeu ar fi tatăl său, a vorbit cu sursa ca și cum sursa ar fi tatăl său, și astfel cred că putem vedea clar lumina zilei.   24:04 între conceptul lui Iisus despre Dumnezeu și conceptul său despre poveștile lui Yahweh și poveștile lui Elohim.   24:11 din canonul ebraic, așa că aș spune că Dumnezeu nu poate fi echivalat cu caracterul lui Yahweh.   24:20 în povestirile ebraice, dumnezeu nu poate fi asimilat cu elohim din povestirile elohim   24:26 din canonul ebraic mă simt confortabil folosind numele dumnezeu sunt fericit să spun că cred în dumnezeu dar   24:33 apoi vreau întotdeauna să definesc ce vreau să spun și îmi place să mă duc la definiția apostolului Pavel.   24:38 sursa cosmosului și a tot ceea ce este în el cel în care noi toți trăim, ne mișcăm și avem ființa noastră   24:43 găsesc acest limbaj al sursei mai util și un alt motiv pentru care cred că limbajul de pază poate fi mai util.   24:50 poate fi puțin nefolositor este că, dacă există energia punctului zero, atunci vrem să o exploatăm.   24:59 din punct de vedere tehnologic, Ed Mitchell, al șaselea om care a pășit pe Lună, a fost un apărător înfocat al SUA.   25:08 guvernul să-și declasifice dosarele OZN și să spună adevărul despre contactele cu civilizațiile etnice   25:16 și una dintre motivațiile sale pentru asta a fost că el credea că tehnologia este disponibilă pentru noi de la noi.   25:24 contactul cu et și el vorbea despre energia punctului, despre energia liberă, despre energia care generează energie.   25:33 și vorbea în termeni științifici, nu credea că pentru a exploata energia cosmosului   25:39 trebuie să faci ritualuri religioase, el vorbea despre asta ca despre un lucru tehnologic și eu cred că dacă   25:46 folosim limbajul ca sursă sau punct zero, este mai util dacă vom pune întrebări despre   25:52 cum să exploatăm această energie, în timp ce dacă folosim limbajul lui Dumnezeu, ideea de a folosi tehnologia...   25:57 pentru a exploata puterile lui Dumnezeu, acest lucru nu va fi calculat, cred că atunci când folosim acest limbaj. 26:06 nu mi se pare ireligios, pentru că mulți dintre marii mistici din istorie   26:12 Dacă te duci la cineva ca Simeon Noul Teolog, care scria în secolul al X-lea al erei comune.   26:18 sau dacă te duci la cineva ca Meister Eckerd, ei vorbeau în termeni de a învăța să opereze.   26:25 cu energiile divine, învățând să se folosească de energiile divine pentru a intensifica   26:31 conștiința noastră pentru a obține o mai mare înțelegere pentru a ne vindeca și transforma corpurile noastre.   26:39 și astfel, dacă misticii pot vorbi în acești termeni și dacă oamenii de știință pot vorbi în acești termeni.   26:46 atunci, din nou, cred că vedem o confluență a gândirii care folosește un limbaj care este un pic mai puțin   26:52 un pic mai puțin antropomorfic despre Dumnezeu și astfel îl aveam pe Meister Eckerd care vorbea despre divinitate sau   27:00 divinitate mai degrabă decât de Tată, fiu și Sfântul Duh, nu că nu ar fi crezut în Tată, fiu și Sfântul Duh.   27:05 și Sfântul Duh, pentru că era un bun catolic, era un călugăr dominican, dar mai degrabă a spus cu inteligență că   27:12 Divinitatea ni s-a revelat ca Tată, Fiu și Sfânt Duh, lăsați-mă să vă vorbesc despre divinitate.   27:18 Lasă-mă să-ți spun despre energiile divine Lasă-mă să-ți spun cum putem folosi energiile divine.   27:24 și îmi place acest limbaj și este cu siguranță cazul în care tradițiile mistice și șamanice au   27:29 există de sute de mii de ani, care se referă la folosirea energiilor divine, dar eu sunt...   27:36 de asemenea, sunt interesat de un punct de vedere mai științific despre cum putem atinge energia punctului zero, pentru că dacă o facem   27:43 avem acces la energia liberă, atunci se va schimba istoria planetei noastre, se va schimba baza de pornire a   27:51 economia noastră și ne permite să avem o experiență umană mai bună pe această planetă.   28:00 de ajutor să deschidem o parte din gândirea noastră care se învârte în jurul cuvântului "Dumnezeu" este că acest cuvânt   28:08 Dumnezeu a fost deturnat de către religii, astfel încât, dacă spun acest cuvânt, te gândești imediat la religie și...   28:13 reguli și cine intră și cine iese, raiul și iadul, păcat versus ascultare, închinare versus idolatrie.   28:20 și toate aceste binarități și exclusivități și unul dintre lucrurile pe care le susțin în "Cicatricele din Eden".   28:26 este că ar fi util să ne întoarcem la sensul rădăcinii anumitor cuvinte din Biblie, să traducem   28:32 elohim ca cei puternici traduce ruach ca meșteșug nu spirit traduce gehenna ca gehenna   28:43 sau groapa de gunoi în loc de iad folosiți sensul grecesc al cuvântului pe care îl traducem prin pocăință care   28:49 sună ca un avertisment teribil și traduceți cuvântul metanoia care înseamnă dincolo de minte   28:56 dincolo de minte spune Isus, dincolo de minte spune apostolul Pavel și dacă ne întoarcem la   29:03 mesajul cu care Isus a călătorit este rezumat chiar la începutul Evangheliei lui Matei, dacă   29:09 ne ducem la înțelesurile rădăcinilor acestor cuvinte și ne desprindem de toate secolele de asocieri religioase.   29:15 care se suprapun peste aceste cuvinte, vedeți cuvintele traduse în momentul în care se spune: "Pocăiți-vă, că s-a apropiat Împărăția cerurilor"... Ei bine, asta sună ca un avertisment, nu-i așa?   29:26 sună ca și cum ar spune că trebuie să-ți faci ordine în viață pentru că Dumnezeu este pe cale să apară și nu ai vrea să te pui de partea lui, așa sună.   29:36 după înțelesul rădăcinii lor metanoia du-te dincolo de minte schimbă-ți gândirea du-te dincolo de mintea ta   29:44 Gândirea pentru împărăția împărăției, tărâmul cerului, al spațiului, al cosmosului, spunând "treci dincolo de minte".   29:57 transformă-ți gândirea treci dincolo de gândirea ta pentru că uimitoarea putere a tărâmului sursei uimitoarea putere a cosmosului este disponibilă pentru tine   30:12 Acum, aceasta este o invitație la explorarea posibilităților deschise la toată puterea uimitoare a   30:18 cosmosului este disponibilă pentru noi toți și se reflectă în cuvintele lui Paul când spune că sursa   30:25 cosmosul în care trăim, ne mișcăm și suntem cu toții, nu mă pot gândi la o sursă mai puternică.   30:30 invitație la explorarea a ceea ce este posibil pentru ființele umane în această viață materială decât aceea că   30:46 este o viziune incluzivă, care nu are granițe, nu există granițe între știință și știință.   30:51 explorarea științifică și explorarea mistică și șamanică, vrem să știm ce este real, vrem să știm ce este real.   30:58 și de aceea cred că reîncadrarea limbajului nostru în jurul lui Dumnezeu este atât de utilă, Empire a reîncadrat întregul creștinism ca o religie a conformității.   31:10 unde a fi un bun creștin și a fi un bun cetățean au devenit nedespărțite.   31:16 Pentru că creștinismul era un ordin feudal, era o religie a supunerii și a închinării.   31:24 și cred că asta e o distorsiune a ceea ce a spus Isus.   31:30 la o viziune mult mai cuprinzătoare, care afirmă viața, apare o viziune care mi se pare foarte interesantă.   31:38 și uimitor de motivantă, așa că nu vreau să mă las prins prea mult în cuvântul Dumnezeu și dacă noi...   31:47 ar trebui să rămânem cu el sau dacă este inutil, cred doar că este bine să punem întrebări mai deschise despre   31:53 ce se întâmplă, de unde a venit totul, cine suntem, unde ne încadrăm în acest mare puzzle?   32:01 și să fim dispuși să explorăm împreună și să urmăm orice ne conduce iepurele alb, iar pentru mine...   32:08 iepurele alb este ceea ce strămoșii noștri ne-au spus în mitologia lumii și în textele noastre ancestrale.   32:16 inclusiv textul Bibliei, atunci când este tradus puțin mai clar, cu semnificațiile rădăcinilor.   32:23 la vedere, pentru că atunci apare această altă poveste despre noi.   32:34 Al cincilea fel de a verifica site-ul nostru oficial la fifth kind dot tv 32:45 autorul și cercetătorul paul wallace sondează mitologiile antice ale lumii în căutarea unor indicii despre originile rasei umane și a publicat mai multe cărți în domeniul misticismului și al   32:54 spiritualitate în ultimul deceniu, lucrarea sa a cercetat mitologiile antice ale lumii.   33:00 pentru a afla informații despre originile noastre ca specie și despre potențialul nostru ca ființe umane.   33:07 în slujirea bisericească a inclus formarea pastorilor în interpretarea textelor biblice, a lucrat ca rezolvator de probleme pentru comunitățile de credință și a servit ca arhidiacon în cadrul bisericii anglicane.   33:17 în biserica anglicană din australia trecutul său de senior bisericesc face cu atât mai surprinzător faptul că   33:22 cea mai recentă carte a lui paul susține că originile umane se află în contactul nostru preistoric cu extratereștrii.   33:28 specii extraterestre accesați www.paulanthonywallace.com pentru informații despre Paul și cărțile sale. 34:00 tu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu